Zwrot towaru w 3 krokach:
1. Wyślij oświadczenie o odstąpienu od umowy. W dowolnej formie, email lub poczta. Powinno zawierać numer zamówienia, nazwę zwracanego towaru i numer konta do zwrotu należności.
2. Spakuj i odeślij towar na adres sklepu. Jeśli produkt był wysłany oryginalnym dedykowanym opakowaniu, to powinien też być w nim odesłany. Jeżeli towar został dostarczone przesyłką paletową, to odesłany również powinien być na palecie. Prosimy o dobre zabezpieczenie przesyłki.
3. Nalezność zwracamy na wskazane konto niezwłocznie po odebraniu i sprawdzeniu przesyłki.
Reklamacja:
Zalecamy kontakt przed odesłaniem towaru w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.
1. Wyślij informację o powodzie reklamacji. W dowolnej formie, email lub poczta. Powinno zawierać numer zamówienia, nazwę zwracanego towaru i opis wady.
2. Spakuj i odeślij towar na adres sklepu. Jeśli produkt był wysłany oryginalnym dedykowanym opakowaniu, to powinien też być w nim odesłany. Prosimy o dobre zabezpieczenie przesyłki.
3. Do reklamacji ustosunkujemy się najszybciej jak to możliwe, nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.
Pozostałe informacje można znaleźć w Regulaminie Sklepu.