Zwrot towaru w 3 krokach:

1. Wyślij oświadczenie o odstąpienu od umowy. W dowolnej formie, email lub poczta. Powinno zawierać numer zamówienia, nazwę zwracanego towaru i numer konta do zwrotu należności.

2. Spakuj i odeślij towar na adres sklepu. Jeśli produkt był wysłany oryginalnym dedykowanym opakowaniu, to powinien też być w nim odesłany. Jeżeli towar został dostarczone przesyłką paletową, to odesłany również powinien być na palecie. Prosimy o dobre zabezpieczenie przesyłki.

3. Nalezność zwracamy na wskazane konto niezwłocznie po odebraniu i sprawdzeniu przesyłki.

Reklamacja:

Zalecamy kontakt przed odesłaniem towaru w celu ustalenia postępowania reklamacyjnego.


1. Wyślij informację o powodzie reklamacji.
W dowolnej formie, email lub poczta. Powinno zawierać numer zamówienia, nazwę zwracanego towaru i opis wady.

2. Spakuj i odeślij towar na adres sklepu. Jeśli produkt był wysłany oryginalnym dedykowanym opakowaniu, to powinien też być w nim odesłany. Prosimy o dobre zabezpieczenie przesyłki.

3. Do reklamacji ustosunkujemy się najszybciej jak to możliwe, nie później niż 14 dni od momentu otrzymania towaru.

Pozostałe informacje można znaleźć w Regulaminie Sklepu.

Strona główna