Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktu?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@homelandscapes.pl lub telefonicznie: 12 376 5161
  • Dostępny – Towar dostępny w naszym magazynie, wysyłka najpóźniej następnego dnia roboczego
  • Na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - przewidywany termin realizacji podany na stronie produktu. Zamówienie można składać normalnym trybem a my potwierdzimy realizację jak tylko otrzymamy potwierdzenie dostępności od producenta.

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje o rozpoczęciu procesu jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy. Jeżeli termin wysyłki dla wybranego produktu to 24 godziny, to wyślemy go w ten sam lub następnego dnia roboczego.

Czas dostawy dla firmy kurierskiej to 1 dzień roboczy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

Dla Państwa wygody wprowadzone są 3 formy dostawy:

- Przesyłka kurierska - najszybsza forma dostawy, dostarczenie następuje następnego dnia roboczego od wysłania.

- Poczta Polska Kurier 48 - dla osób, którym nie zależy na czasie za to chcą mieć możliwość odebrania paczki w urzędzie pocztowym/

- Odbiór osobisty - zapraszamy do naszej firmy po uprzednim umówieniu dnai i godziny odbioru.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od kilku do kilkunastu złotych.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, karta płatnicza, raty).

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, po wcześniejszym umówieniu terminu odbioru zapraszamy do siedziby firmy. Lokalizację można znaleźć w sekcji KONTAKT

 

 » szczegółowy opis form dostawy


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Jako nowa firma korzystamy ze zwolnienia w płaceniu podatku VAT, tak więc nie doliczamy go do ceny produktu. W związku z tym oferujemy jedynie wystawienie faktur bez VAT.

Data wystawienia faktury bez VAT to data przyjęcia Twojego zamówienia do realizacji. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Faktury wysyłamy wyłącznie drogą elektroniczną.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 12 376 5161.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu jego wysłania. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: 12 376 5161.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Niektóre produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

W przypadku braku gwarancji producenta produkty objęte są rękojmią zgodnie z przepisami prawa. Szczegóły można znaleźć w regulaminie sklepu.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 12 376 5161.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

» opis reklamacji i zwrotów

 

Strona główna

Promocje
Ramka na zdjęcia antyczne srebro 13x18cm
Ramka na zdjęcia antyczne srebro 13x18cm
35,00 zł 25,00 zł
szt.
Lampa stołowa ANTIQUE antyczny brąz/ mosiądz
Lampa stołowa ANTIQUE antyczny brąz/ mosiądz
389,00 zł 349,00 zł
szt.
Dywan bawełniany MARAKESH granatowy 125x200cm
Dywan bawełniany MARAKESH granatowy 125x200cm
539,00 zł 489,00 zł
szt.
Lampion wiklinowy biały duży CASA 20x32cm
Lampion wiklinowy biały duży CASA 20x32cm
72,00 zł 58,00 zł
szt.
Donica na postumencie szara 31x22cm
Donica na postumencie szara 31x22cm
99,00 zł 79,00 zł
szt.
Ramka na zdjęcia ANTIQUE 20x25cm
Ramka na zdjęcia ANTIQUE 20x25cm
49,00 zł 36,00 zł
szt.
Ramka na zdjęcia szara 13 x 18 cm
Ramka na zdjęcia szara 13 x 18 cm
31,00 zł 21,00 zł
szt.
Dywan bawełniany CASABLANCA niebieski 115x200cm
Dywan bawełniany CASABLANCA niebieski 115x200cm
539,00 zł 489,00 zł
szt.
Dywan bawełniany AZTEC ecru-czarny 117x198cm
Dywan bawełniany AZTEC ecru-czarny 117x198cm
429,00 zł 399,00 zł
szt.
Nowości
Filiżanka ze spodkiem do kawy BOHO
Filiżanka ze spodkiem do kawy BOHO
64,00 zł
szt.
Dekoracja świąteczna POROŻE 2
Dekoracja świąteczna POROŻE 2
19,00 zł
szt.
Dekoracja świąteczna POROŻE 1
Dekoracja świąteczna POROŻE 1
19,00 zł
szt.
Lampion ANTIQUE
Lampion ANTIQUE
19,00 zł
szt.
Lampion RHOMBUS
Lampion RHOMBUS
20,00 zł
szt.
Doniczka ceramiczna MOSAIC
Doniczka ceramiczna MOSAIC
34,00 zł
szt.
Lampion GLITTER metalowy biały
Lampion GLITTER metalowy biały
77,00 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklepy internetowe AZ.pl